Blog BEZ LUKRU Odchudzanie - dieta

3 zdrowe śniadania, które zrobisz w 5 minut

Jeśli nie masz czasu, a chcesz pożegnać się ze swoją nadwagą, ale wydaje Ci się że to jest trudne i skomplikowane to koniecznie zajrzyj do tego wpisu! Znajdziesz tutaj 3 zdrowe śniadania – tak proste, że szok! I choć zdrowe to pojęcie względne, bo przecież każdy jest inny, to jednak to, co proste łatwiej wdrożyć w życie. Nasycą Cię na długo – nie będziesz za chwilę głodna i nie zostawią miejsca na riki tiki batoniki 😉


Jeśli jesteś na początku swojej drogi, być może po raz kolejny, to najważniejsze jest, aby uprościć sobie ten początek najbardziej jak tylko się da!

I zdrowe śniadanie nie musi zawierać miliona składników, których nazwy ciężko jest spamiętać.

Składników jakichś mega specjalnych i wyjątkowych, które trzeba zamawiać przez internet albo jeździć specjalnie do specjalnych sklepów. No nie – na serio nie musi to tak wyglądać i zwłaszcza na początku – nie ma co sobie komplikować życia i odchudzania.

Oczywiście każdy z nas jest inny, każdemu będzie służyć co innego, ale wierzę, że zachowanie prostoty bardzo, ale to bardzo pomaga odnaleźć się w tym świecie odchudzania i jest spora szansa, że to odchudzanie będzie całkiem przyjemne.

1# JAJKO NA RUKOLI Z OGÓRKAMI I CHLEBEM

  • Chleb żytni pełnoziarnisty – 2 kromki
  • Jajka kurze, całe – 1 sztuka
  • Ogórek – 2/3 sztuki
  • Ogórek kiszony – 1 sztuka
  • Oliwa z oliwek – 1 łyżka
  • Rukola – 1 garść
  • Hummus – 2 łyżki

Jajko usadź na patelni na odrobinie oliwy – dobrze jak zostawisz płynne żółtko. Chleb posmaruj hummusem, ułóż na talerzu. Skup się na jedzeniu, wyłącz TV.

  • Energia (kcal): 417 kcal
  • Białko: 14.97 g
  • Tłuszcz: 20.69 g
  • Węglowodany ogółem: 50.5 g
  • Wapń: 105.1 mg
  • Magnez: 98.2 mg
  • Żelazo: 3.62 mg
  • Foliany: 91.14 μg

 

2# PARÓWKI NA SZYBKO, ALE ZDROWO

  • Chleb żytni pełnoziarnisty – 2 małe kromki
  • Awokado – 1/2 sztuki
  • Banan – 1 sztuka
  • Ogórek – 1 sztuka
  • Oliwa z oliwek – 1/2 łyżki
  • Parówki tradycyjne z indyka – 2 sztuki

Parówki z dobrym składem (np. PikokPure z Lidla) ugotuj, na talerzu ułóż składniki.

Chleb posmaruj rozgniecionym z oliwą, solą i czerwoną wędzoną papryką awokado.

Skup się na jedzeniu 🙂

  • Energia (kcal): 616 kcal
  • Białko: 18.81 g
  • Tłuszcz: 34.62 g
  • Węglowodany ogółem: 67.09 g
  • Wapń: 85.7 mg
  • Magnez: 141.6 mg
  • Żelazo: 3.52 mg
  • Foliany: 133.68 μg

 

3# JAJKA NA KOLOROWO

  • Jaja kurze całe – 2 sztuki
  • Awokado – 1/2 sztuki
  • Banan – 1 sztuka
  • Brzoskwinia – 1 sztuka
  • Oliwa z oliwek – 1 łyżka
  • Pomidor – 1 sztuka
  • Roszponka Lidl – 1 garść


Jajka usadź na patelni na odrobinie oliwy. Dobrze, aby żółtko zostało choć trochę płynne. Składniki ułóż na kolorowo na talerzu 🙂 Skup się na jedzeniu 🙂

  • Energia (kcal): 526 kcal
  • Białko: 18.03 g
  • Tłuszcz: 31.35 g
  • Węglowodany ogółem: 51.33 g
  • Wapń: 85.3 mg
  • Magnez: 99.7 mg
  • Żelazo: 4.81 mg
  • Foliany: 204.7 μg

 

I jak? Proste i przyjemne, prawda?

Bez jagód goji i wyciągów z niewiadomoczego.

Jestem wielką fanką prostoty, bo to właśnie ona pozwala rzeczy robić, a nie tylko przyglądać się im z daleka.

 

Żyj, nie wariuj i dbaj o siebie najpierw!

Ela

Jeśli potrzebujesz wsparcia w skutecznym odchudzaniu i chcesz to zrobić bez spiny i zbędnych poświęceń – z moją pomocą – zajrzyj na stronę z moim wsparciem – znajdziesz tam mój flagowy 6 tygodniowy Program Skutecznego Odchudzania bez spiny i zbędnych poświęceń (grupowy lub indywidualny), praktyczne warsztaty online oraz szkolenia online na żywo – zawsze z moim wsparciem podczas sesji pytań i odpowiedzi:

Do eduSklepu zajrzyj po ebooki, proste plany żywieniowe bez spiny, nagrania warsztatów i szkoleń oraz narzędzia, które ułatwią Ci odchudzanie bez zbędnych poświęceń:

https://www.elasawicka.pl/sklep/

No, to mamy to! 

Gdzie jeszcze możemy się spotkać?

FB 

https://www.facebook.com/elasawickapl

IG

https://www.instagram.com/dieta_bez_lukru/

0 0 votes
Article Rating

Rekomendowane dla Ciebie

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x